Термін надання послуги: листопад 2025 – квітень 2026 року
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана закупівля проводиться без сплати ПДВ.
У межах закупівлі буде відібрано експерта-консультанта/ методиста (фізична особа або організація) для надання послуг з методичного супроводу проєкту, що включає роботу з цільовими групами, збір та аналіз інформації, проведення інтерактивних заходів та підготовку аналітичних матеріалів.
Найменування: Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Сміливі»
ЄДРПОУ: 44943474
Юридична адреса: Україна, 01135, м. Київ, вул. Пестеля Павла, будинок 7
Спеціальна ознака неприбутковості: 0036
Предмет закупівлі: Надання комплексу послуг з методичного супроводу проєкту, що включає:
· Методичний супровід, консультування та моніторинг впровадження заходів, розробка рекомендацій і інструментів для команди Замовника.
· Підготовка звітів, методичних матеріалів і документування результатів для команди й громадськості.
· Підготовка і адаптація презентацій для різних аудиторій, модерація обговорень.
· Збір, аналіз та систематизація інформації (desk research, опитування, аналіз документів), підготовка аналітичних матеріалів.
· Мапування ключових аспектів проєкту, візуалізація результатів, аналітична записка з рекомендаціями.
· Підготовка, фасилітація та проведення заходів (тренінги, воркшопи, консультації, презентації) у різних форматах (очно, онлайн, гібридно), забезпечення інтерактивності та документування результатів;
Обов'язкові вимоги:
· вища освіта
· досвід громадської та/або проєктної діяльності з надання таких послуг не менше 2 років;
· досвід роботи з громадськими організаціями / неурядовим сектором / міжнародними проєктами;
· наявність професійних контактів в органах влади, ГО та міжнародних інституціях буде перевагою;
· досвід фасилітації воркшопів, стратегічних сесій або тренінгів не менше 2 років
· досвід роботи з органами місцевого самоврядування та комунальними установами (бажано);
· розуміння специфіки реагування на надзвичайні ситуації та розвитку громад у кризових умовах (бажано);
· згода на укладення договору на умовах Фонду (є додатком F до цього оголошення).
Умови закупівлі:
1. До участі у тендері запрошуються фізичні особи - підприємці (ФОП); самозайняті особи, які відповідають таким критеріям:
2. Зареєстровані як ФОП або самозайняті особи в Україні;
3. Здійснюють діяльність без застосування ПДВ (спрощена система оподаткування);
4. Надають послуги персонально (без залучення субпідрядників);
5. Юридичні особи можуть взяти участь за умови делегування виконання конкретній фізичній особі з наданням її повного досьє та резюме.
6. Оплата здійснюватиметься без ПДВ.
7. Специфіка послуг передбачає персональне виконання роботи методистом оскільки бюджет проєкту не передбачає оплату накладних витрат.
Умови роботи:
1. Робота на умовах неповної зайнятості за Проектом;
2. Місце роботи: у місці визначеному Фондом або особа має право виконувати роботу за своїм місцезнаходженням;
3. Робочі мови: Українська (для всіх матеріалів та звітів), (англійська — за потреби);
Винагорода виконавця:
1. Рекомендується у ціновій пропозиції передбачити погодинну оплату роботи.
2. Облік годин роботи здійснюється виконавцем самостійно, однак Фонд залишає за собою право встановити обмеження щодо граничної місячної оплати, або граничну ціну договору у відповідності до вимог бюджету Проекту.
Умови договору з виконавцем:
1. Строк дії договору – 6 місяців з правом дострокового розірвання договору/та перегляду його строків;
2. Завдання виконавцю видає посадова особа БО БФ «СМІЛИВІ», результат послуг: документи (проєкти), консультації, навчання, представництво інтересів БО БФ «СМІЛИВІ» тощо;
3. Умови оплати: післяплата на підставі Акту виконаних робіт/наданих послуг;
4. Можливість електронного документообігу;
5. Договір з виконавцем укладається на умовах, що визначені договором, проєкти якого є додатком № до цього оголошення.
Оцінка пропозицій:
1. Наявність всіх документів, що визначені тендерною документацією (див. тендерна документація);
2. Відповідність вимогам до кандидатів, що висунуті у цьому оголошення (пропозиції осіб, що не відповідають вимогам відхиляються);
3. Досвід роботи є важливим критерієм, але не вирішальним.
4. Ціна – найнижча – 1 бал; найвища – 3 бали, середня – 2 бали.
Свої пропозиції, а також питання щодо оголошеного тендеру просимо надсилати:
1. на електрону пошту tender@brave.org.ua(відскановані документи у форматі PDF) або
2. за допомогою кур’єрської/поштової служби у друкованому вигляді в запечатаному конверті із позначенням ідентифікатора закупівлі, назви предмета закупівлі та повної назви учасника, його контактні дані за адресою: 04070, м. Київ, вул. Г. Сковороди, будинок 6.
Тендерна документація включає наступні додатки:
Додаток А – «Перелік необхідної документації»;
Додаток А. 1 – «Загальна інформація»
Додаток В – «Форма цінової пропозиції»;
Додаток С — «Декларація щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у закупівлі»;
Додаток D — «Лист-згода з умовами закупівлі»;
Додаток E — «Лист-згода на обробку персональних даних»;
Додаток F — «Проєкт договору»;
Пропозиції приймаються до 03 листопада 2025 року 23:59 за київським часом
Контактна особа:
Тендерна документація