ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
«Послуги з комунікаційного супроводу проєкту»
Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Сміливі» в рамках реалізації Проєкту«Координація в кризі: як Київ реагує на обстріли» що реалізується на підставі грантового договору NoUKR-24/0026 між Норвезьким агентством з питань розвитку співробітництва та Ініціативним центром сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» для реалізації проєкту «Сильне громадянське суспільство України - рушій реформ та демократії»на виконання грантової угоди № 026NSCR01-06399/01 запрошує кваліфікованих фахівців та організації подати свої пропозиції на участь у закупівлі
«Послуги з комунікаційного супроводу проєкту». Ідентифікатор закупівлі 22102025
Термін надання послуги: листопад 2025 – квітень 2026 року
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана закупівля проводиться без сплати ПДВ.
У межах закупівлі буде відібрано фахівця (фізична особа або організація) для надання послуг з комунікаційного супроводу проєкту, що включає розробку комунікаційної стратегії, створення контенту, управління цифровими каналами та PR-активності.
Найменування:Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Сміливі»
ЄДРПОУ:44943474
Юридична адреса: Україна, 01135, м. Київ, вул. Пестеля Павла, будинок 7
Спеціальна ознака неприбутковості: 0036
Контактна особа:Керівник проєкту Віталій СЕЛИК
+380067 775 73 99; Email: selyk@brave.org.ua
Предмет закупівлі: Комплексний комунікаційний супровід проєкту від стратегічного планування до практичної реалізації та оцінки результатів протягом періоду листопада 2025 - квітня 2026 року, включаючи управління всіма цифровими каналами, створення контенту, PR-активності та консультування команди.
Цільова аудиторія: громадські активісти та організації, мешканці територіальної громади, органи місцевого самоврядування та місцевої влади, органи громадянського суспільства тощо.
Розробка комунікаційної стратегії з визначенням цільових аудиторій, ключових меседжів та каналів комунікації;
· Планування та реалізація адвокаційних кампаній із залученням медіа для просування цілей проєкту;
· Розробка та впровадження антикризових комунікаційних планів у разі виникнення репутаційних ризиків;
· Управління цифровою присутністю проєкту (соціальні мережі, вебсайт);
· Створення та розповсюдження контенту для різних каналів комунікації;
· Підготовка рекомендацій та інструкцій з оформлення матеріалів відповідно до брендбуку;
· Побудова та підтримка партнерських відносин із ключовими стейкхолдерами, медіа та організаціями;
· Організація медіакомунікацій, підготовка пресрелізів, коментарів та інших матеріалів для ЗМІ;
· Повний комунікаційний супровід заходів у рамках проєкту (від планування до постпродакшну);
· Консультування команди проєкту щодо оптимізації внутрішніх та зовнішніх комунікацій.
Обов'язкові вимоги:
• вища освіта
• досвід комунікаційної та/або PR роботи не менше 2 років;
• досвіду правління соціальними мережами та комунікаційних проєктів не менше 2 років
• досвід роботи з громадськими організаціями / неурядовим сектором / міжнародними проєктами (бажано);
• наявність професійних контактів в органах влади, ГО та міжнародних інституціях буде перевагою;
• згода на укладення договору на умовах Фонду.
Умови закупівлі:
1. До участі у тендері запрошуються фізичні особи - підприємці (ФОП); самозайняті особи, які відповідають таким критеріям:
2.Зареєстровані як ФОП або самозайняті особи в Україні;
3.Здійснюють діяльність без застосування ПДВ (спрощена система оподаткування);
4.Надають послуги персонально (без залучення субпідрядників);
5.Юридичні особи можуть взяти участь за умови делегування виконання конкретній фізичній особі з наданням її повного досьє та резюме.
6. Оплата здійснюватиметься без ПДВ.
7.Специфіка послуг передбачає персональне виконання роботи учасником оскільки бюджет проєкту не передбачає оплату накладних витрат.
Умови роботи:
1. Робота на умовах неповної зайнятості за Проєктом;
2. Місце роботи: у місці визначеному Фондом або особа має право виконувати роботу за своїм місцезнаходженням;
3. Робочі мови: Українська (для всіх матеріалів та звітів), (англійська — за потреби);
Винагорода виконавця:
1.Рекомендується у ціновій пропозиції передбачити погодинну оплату роботи.
2. Облік годин роботи здійснюється виконавцем самостійно, однак Фонд залишає за собою право встановити обмеження щодо граничної місячної оплати, або граничну ціну договору у відповідності до вимог бюджету Проекту.
Умови договору з виконавцем:
1. Строк дії договору – 6 місяців з правом дострокового розірвання договору/та перегляду його строків;
2.Завдання виконавцю видає посадова особа БО БФ «СМІЛИВІ», результат послуг: Комплексний комунікаційний супровід проєкту включаючи розроблену стратегію, активне ведення цифрових каналів, регулярний контент для всіх цільових аудиторій, PR-активності та взаємодія зі ЗМІ, систематичний аналіз ефективності комунікацій та звітування.
3. Умови оплати: післяплата на підставі Акту виконаних робіт/наданих послуг;
4.Можливість електронного документообігу;
5.Договір з виконавцем укладається на умовах, що визначені Фондом.
Оцінкапропозицій:
1.Наявність всіх документів, що визначені в оголошенні;
2.Відповідність вимогам до кандидатів, що висунуті у цьому оголошенні (пропозиції осіб, що не відповідають вимогам відхиляються);
3. Досвід роботи є важливим критерієм, але не вирішальним.
4. Ціна — найнижча – 1 бал; найвища – 3 бали, середня – 2 бали.
Свої пропозиції, а також питання щодо оголошеної закупівлі просимо надсилати:
1. на електрону пошту tender@brave.org.ua (відскановані документи у форматі PDF) або
2. за допомогою кур’єрської/поштової служби у друкованому вигляді в запечатаному конверті із позначенням ідентифікатора закупівлі, назви предмета закупівлі та повної назви учасника, його контактні дані за адресою: 04070, м. Київ, вул. Г.Сковороди, будинок 6.
Документація включає:
1.Скановані копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07 травня 2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2.Сканована копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в якому зазначаються основні види діяльності (приймаються в тому числі витяги з відкритих джерел);
3. Витяг з реєстру платників єдиного податку (приймаються в тому числі витяги з відкритих джерел та особистого кабінету платника податків);
4. Сканована копія Довідки про відкриття рахунку
5. Витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за даними органів ДПС. КОД Заяви F1300207 в кабінеті платника податків.
6. Додаток А – «Форма цінової пропозиції»;
7. «Резюме».
Пропозиції приймаються до 03 листопада 2025 року 23:59 за київським часом
Контактна особа:
Тендерна документація